luni, septembrie 07, 2009

EX- girlfriend

*Am cam stiut mereu ca voi ajunge o fosta prietena; sper doar ca am acel loc spesial ca toate celelalte. M-i se cam face rau cand ma gandesc, dar trebuia sa stiu asta inainte sarut.

*Evident ca e vina ta pentru ca ai ales asa pentru ca stiai de la inceput ca suntem total diferiti.

*Am cam stiut mereu ca voi ajunge fosta prietena pentru ca nu am fost niciodata la fel ca celelalte(fiecare intelege ce vrea).Singura care ti-a dedicat asa ceva am fost EU.

*Pai, sunt pe cale sa te dau pentru altcineva pentru ca ma gaseam de multe ori gandindu-ma sa te schimb, dar daca tu erai EL nu trebuia sa fac asta; si ma simt putin rea pentru ca te dau asa... pe altu.

*Uite poti pastra toate greselile ca suvenir, stiu ca atunci cand te voi REvedea va murii si ultima bucatica din mine care tinea la tine, dar te voi vedea cu alta;si eu voi fi cu altul.

*Dar trebuia sa ma gandesc la asta .. inainte sa te sarut*

:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu