luni, noiembrie 30, 2009

de-as fi baiat

de-as fi baiat as fi altfel..

in primul rand as avea parul mai scurt.. cred k mult mai scurt.. sau nu:-?, as fi mandra de burta mea ptr ca as numio investitie pe o perioada lunga de timp, as injura ca la usa cortului pe stadioane, as merge linistita pe strada la orice ora.. as fi mai . .ba nu.. as fi mult mai inalta si m-as plange k prietenele mele sunt micute (desi mi-ar place)
as purta pantaloni la peterceri, si nu mi-as mai face probleme k nu-mi sta parul...n-as mai avea problemele lunare si durerile insuportabile, n-as mai pierde zile intregi la cumparaturi
as avea 3 mari pasiuni si restu umpluturi :FEMEILE, SPORTUL , MANCAREA; mas bate cu oricine fara sa mi se spuna "gaza"....
nus baiat pentru ca si ei au nevoie de cineva kre sai ghideze.. si cum noi fetele am luat muncile cele mai grele(menstruatia, nasterea, certitudinea, logica, rationalismul) cineva trebuia sa faca si asta si sa se ocupe mai bine dak nu noi.. fetele...

zau asa, noi nu am rezista fara voi dar nici voi fara noi asa k...:
RAU E CU RAU, DAR MAI RAU E FARA RAU!!
dragii mei.. in mare parte am glumit in aceasta postare.. dar .. mai in gluma mai in serios ptr unii e foarte adevarata descrierea;)
repet UNII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu