sâmbătă, ianuarie 02, 2010

pentru.. nimeni

imi era dor.... asa ca am fost sus.. acolo unde stau doar eu si el...piticu meu... PITICU:- nu m'ai ascultat de mult...unde ai fost?
EU: -departe...imi pare rau...
PITICU: - de ce?...iti vorbeam si nu auzeai? ce a fost nebunia aia? nu inteleg ce'i cu tine, tipam langa tine sa faci ceva k altfel ala era finalul si tu... nimic:|
EU:- da... stiu.. pur si simplu nu aveam arme sa o infrunt.. si acum.. am ramas fara.. mie dor, sti asta?
PITICU :- da.. stiu uiti k fac parte din tine?!?!
EU: -da.. uneori ma simt simt atat de singura inauntrul meu..uit k esti aici.. uit sa te ascult, uit sa te caut...
PITICU:- asa cum i'ai uitat si pe ei?
EU:- NU!! ei nu mai exista.. pe ei nu i'am uitat.. vreau doar sa pleci sa ma lasi sa fiu singura vrau sa ma lasi in pace nu mai vreau sa mai vb cu nimeni pleaca!!
PITICU:- asa faci mereu... dar sti k atunci knd esti singura nu mai vrei asta... abtinele!! intelege!! asculta!! sti doar.. ai mai pierdut destui oameni pentru asta.. acum vrei sa plec si eu ?!...
EU:- nu.. ramai.. te rog.. si.. spune'mi cum o aduc inapoi?!
PITICU:- :))....esti proasta! nu mai ai cum sa faci asta!! sti doar k acum e ii e mult mai bine!! ati ales deja!! ce e facut e gata facut, nu va puteti juca asa cu iertarea si cu impacarea, doar sti k e lucru greu asta...
EU: -da...dar...
PITICU:- DAR NIMIC!! intelege ca nu mai ai ce face, acum trebuie doar sa te descurci singura si sa incerci sa uiti.
EU:- n'am sa pot sa uit!! ce naiba asa ceva nu se uita! te urasc! cum poti sa spui asa ceva?!nu pot, nu vreau,...
PITICU:- si ce vrei? sa traiesti asa cu rani deschise?
EU:- trebuie sa existe o cale!!
PITICU: - eu nu o vad.. dar daca tu o gasesti sti k te sustin.. desi consider k te lupti cu morile de vant
EU:- da... dar o voi gasi.. trebuie sa fie!!!
PITICU:- bn .. si el? ce faci cu el?
EU:- la naiba.. nu si el.. tocmai acum knd ma calmasem cand incepusem sa .. sa nush sa fiu din nou eu!
PITICU:- si totusi.. ce o sa faci?
EU:- ar fi cazul sa risc... nu?
PITICU:- da.. eu asa zic!!
EU:- si cu frica? ce fac cu ea?
PITICU:- dar cu esecul?dar cu indoiala? cu astea si toate celelalte ce o sa faci?!
EU:- nu stiu .. da ai dreptate.. ar trebui totusi!
PITICU:- ce te'ai face fara mine?! :>:> aaaaa?
EU:- hai taci k tu fara mine nu ai exista=; !!
PITICU:- mda...:(
EU:- dar totusi >:D< hai k meriti :)
si iata'ne acum.. din nou amandoi sus.. pe bloc uitandu'ne cum picaturile de ploaie formeaza covoare ude peste tot in jur.. noua ne placea acolo ... era frig, eram singuri, dar eram noi... in ploaie cu amintirile noastre si atat.. nu ne mai trebuia nimic!! eram fericiti asa cum eram... si suntem...


pink- ave maria:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu