luni, aprilie 11, 2011

alunga tacerea

Imparte singuratatea cu mine, juramintele, vina, otrava, sufletul, tristetea, momentele, prezentul, minciunile, loviturile, linistea, durerea, drumurile, prietenii si tot restul.
Desi intelegi tot ce spun ma faci sa ma simt in plus, alungi tacerea doar ca sa ceri ce vrei, sa inghet ca sa ma poti certa..
Stai departe si dozezi cu grija drogul spunandu'mi ca e leacul...
Apoi vi, cand intru in coma..si cu o rasuflare ma REaduci la viata..Cuvintele se pierd in noroi si raman patate..Dupa toate astea pleci, te indepartezi si iar stai in umbra si ma urmaresti cum iar ma sting...
Te urasc, te mint.. nu te urasc, doar imi displaci.. de fapt te urasc ca stai departe si nu'mi pasa apoi revi si ma hranesti putin cu aroganta si prezenta ta.. apoi incep sa te iubesc...si iar pleci si te urasc...
si ajung sa'mi bag picioarele sa'ti infig un topor intre ochi , sa te las in a ta balta de sange, sa'mi iau jucariile si sa plec.. pentru ca NIMENI nu se joaca cu mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu