vineri, iunie 05, 2009

echilibru in picaj..sau derapaj...sau nici macar echilibru

Perioada. Anturaj. Bani. Gramaj. Drac. Nori.Stari. Frlori ilegale. Fumam. Balada. N-am curaj. Mint. Toamna. Departe. Adierea. Cadou desfacut.Amintiri. Rani adanci. Am cedat. Sufocat. Am sperat. Evoluam. Prea des. Pa. Victima.Viziunea ta. Dor de tine. Nu venii. Timp. Fior. Vise. Nuante gri. Am gandit prea mult. M-am trezit. Nu uita.Ai fost...candva. Ti minte?. Amintiri. Poezia mea. Copii eram. Radeam.Ne cunosteam.Vei zambi. Treceau zile. Iti promit. N-a fost sa fie. Te primesc in gand. Gata. Antidot. Iti multumesc.
Caut. Incerc sa implinesc.Sunt multe de facut. Cobor. Urc. Intr-o lume. Rasare. Apune. Rele. Bune. Nu cunosc lumea.
Inghet momentul. Fur clipa. Complicat. Cursul vietii. Ma pierd vioi. Scutit de intrebari. Dreptate. Culori moarte. Vreau. Am plecat. Simplu. Gestul ala. Zile pe Terra. Papusari ciudati. Complotati complotul. Ne simtim mici. Nu-i totul mare. Frate.Lupta. Poteca abupta. Aplica. Naufragiat. Nu visezi. Evadezi.
In minte. Sute de cuvinte. Mangaieri. Doar... .Ce inseamna?. Tot.O pata. Foc. Ai ramas. Ai promis. Acum. Dor. Spun. Ating.Simt.Cutit infipt. Regrete. Trecut care a trecut. Frig. Suflet. Mereu. Parte din mine. Stinge focul.
Oglinda. Minciuna. Zambete in poze. Altul. Foste. M-am schimbat. Lacrimi. Taci. Asculta ce spun eu. Peste. Alta scena. Fara tact. Ciudat. Oare?. N-am chef. Valuri. Zi grea. Probleme. Liniste. Brute. Buze... . Pedepse. Greseli. Cer senin. Frigul intra.

te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu