joi, iunie 18, 2009

Dialog

Ea- o psiholoaga tanara dornica sa-si rezolve toate cazurile
El- un politist ...de fapt detectiv pasionat de slujba sa
Amandoi- formau un cuplu in liceu, dar apoi drumurile li sau separat
In prezent- sau intalnit si sunt nevoiti sa lucreze la un caz impreuna
Ea- il suna in miez de noapte

El: -Alo?
Ea: -Ed? eu sunt.
El: -Diane...ce...ei, ce s-a intamplat ceva?(acum nu i parea o idee buna ca l-a sunat..poate era cu cineva...)
Ea: -Imi pare rau, am primit un telefon fantoma!
El: -Cum?
Ea: -M-a sunat cineva de zeci de ori si nu mi-a raspuns.M-am speriat. Si m-am gandit ca...
El: - Ma bucur ca mi-ai telefonat.Multumesc!(acum se linistise, avea o voce somnoroasa, dar glasul era odihnitor...s-a intins din nou pe perna)
Ea: -Ce mai faci?
El: -Nu prea rau.Dar tu?
Ea: -Ma descurc.
El: -Nimic interesant?
Ea: -Nu. Sunt foarte ocupata in timpul zilei
El: -Si noaptea?
Ea: -Asa si-asa
El: - Si eu la fel
Ea: -N-ai nici o prietena?
El: -Nu. Dar tu?
Ea: -Da, am un prieten. Este un tip dragut.
Se face liniste...
El: -Bravo...(zice in cele din urma...)
Ea: - De fapt,il cunosti.
El: -Serios?
"ticalosul" se aude incet...
Ea: - Da.
Il lasa sa fiarba putin
EA: -Il vezi in fiecare zi.
El: - Vrei sa spui ca este politist?
Ea: -Detectiv.
El: -La sectia mea?
Ea: -In oglinda ta de barbierit.
Chicoti de una singura. Edwin se amuza imediat
El: -Diane, in cele din urma iti place sa tachinezi oameni, stiai asta?
Ea: -Cat de mult imi place...

Intr-un tarziu ii inchide telefonul dupa ce isi spusera niste cuvinte frumoase...

3 comentarii:

  1. femeia seduce, barbatul se lasa condus :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa recunoastem ca si femeile au locul lor intr-o lume "a barbatilor"

    RăspundețiȘtergere
  3. eu consider ca barbatii au locul lor in lumea femeilor:) sa fim seriosi, o femeia este de 10 mii de ori mai naturala ca barbatul, iar seductia poate fi sinonim cu femeie :)

    RăspundețiȘtergere