luni, iulie 06, 2009

chestii...lolipops balamuc

>Presupun ca ti-ai imaginat de mai multe ori cum ar fi sa traiesti la infinit aceasi zi, sa petreci la infinit acele momente speciale de care ai parte in ziua pe care ti-ai ales-o sa fie "singura zi a vietii tale"sa stai la nesfarsit in stropii de ploaie racoritori sau din potriva sa profiti de soarele cald de pe cer, ti-ai imaginat cum ar fi sa nu mai pleci din bratele lui si sa-i asculti toate soaptele de dragoste la infinit...sau poate sa nu-i mai dai drumul sa o ti la piept si sa o protejezi pentru eternitate, sa-i simti parfumul de pe pielea perfecta..Dar... ti-ai imaginat vreodata ca acea zi nu ti-o alegi singur? ti-ai imaginat k poate te vei lovi de BLESTEMUL de a trai o singura zi care iti este aleasa de soarta?...si poate cea mai crunta zi din viata, sau poate ai norocul sa fie una fericita... dar daca nu este asa? daca va trebui sa plangi la infinit? daca va trebui sa vezi cum cineva drag iti dispare ptr tot restul vietii...aceasi nenorocita de zi... aceasi la infinit...
Oameni... fiinte atat de complicate, uneori spunem ca vrem sa avem parte de un sentiment ptr tot restul vietii, facem promisiuni in zadar... "voi fi acolo mereu, te vei putea baza pe mine oricand, nu te voi dezamagii" de cate ori ati auzit asta?..sau poate " te voi iubii mereu" pe asta sigur ati auzito....sau nelipsita "te voi iubii pana moartea ne va despartii" daaaa siigur si dupa 2 luni sunteti amandoi perfect vii si despartiti...Si nu! nu sufar din iubire... sufar doar din cauza deziluziilor! si nu! nu deziluizii din dragoste! din contra, eu nu am suferit niciodata din dragoste..sau poate nu am numit-o eu suferinta... in fine nu-i vb de asta acum .. ideea e alta..ideea e ca ... la naiba nici eu nu mai stiu care e ideea...cert e ca vroiam sa spun ceva... habar nu am c a iesit poate doar m-am descarcat..poate m-am adancit mai tare in deziluzia mea.... poate poate poate..Poate maine va fi aceasi zi, sau poate ca nu....Deziluzii... pun pariu ca stiti cum sunt, pun pariu ca a-ti trecut cel putin o data prin ele.. pun pariu ca a-ti fi dat orice ca sa scapati, sa va treziti din vis.. si ca sa vezi ... cand v-ati trezit nu va mai durea asa tare..De ce? simplu, ptr ca "timpul vindeca tot" si deziluzia asezata in "fundul sufletului" + o gramada de praf asezat peste... = o amintire pe care nimeni nu vrea sa o retraiasca, aminteasca, comemoreze...asa ca rana ramane acolo deschisa, netratata...si la cea mai mica atingere tasneste tot puroiul din ea uimindu-ne chiar si pe noi detinatorii ei...Dar hai sa nu ne mai gandim la lucruri rele... o sa fie bine! Amin :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu