marți, august 23, 2011

....like...ADIO



...So...ipotetic vorbind... cineva dispare...si ne luam la revedere... azi.. maine... peste 2 zile...



Hm..da.. cel mai nasol lucru , atunci cand trebuie sa ne luam la vedere, e sa .. trebuiasca sa facem asta in fiecare zi pentru o perioada nedeterminata de timp..



Sa treaca o zi.. sa ma trezesc a2a zi si sa sper ca a fost doar un vis urat si sa realizez de fapt ca nu e.. ;sa imi incep ziua si sa stiu ca nu va fi acolo sa ma certe, sa ma ajute, sa rada de mine, sa'mi spuna ca gresesc, ca fac bine, ca el s'ar descurca mai bine ... ca eu sunt fata.. ca nu sunt ca el...



A trecut o luna...si eu inca imi iau la revedere de la el... inca ma trezesc dimineata si ma uit la telefon sperand ca ma voi trezi din cosmarul meu si ca voi vedea mesajul de la el in care imi spune sa imi fac bagajele ca mergem sa vedem apusu la mare.. si rasaritu de a2a zi... si... nu..nici azi nu am primit mesajul...



Uneori ma simt atat de departe de soare.. de mare.. de el... ma simt undeva intr'un colt uitat de lume.. si totusi, al lumii...; un colt in care nu se uita nimeni.. si chiar daca s'ar uita nu ar putea vedea nimic pentru ca e ,... e intunecat..e intunericul intruchipat... Mi'e dor de culorile lumii pictate de noi... mi'e dor de lumina pe care o imparteam.... mi'e dor chiar si de certuri...



Recunosc.. am avut momente in care am spus ca te'am urat... am spus doar, pentru ca niciodata n'am putut sa o fac pe bune... te uram din cele mai banale si tampite motive, te uram pentru ca erai mare, pentru ca intotdeauna aveai ce sa imi spui sau sa imi raspunzi, te uram pentru ca erai gelos, ca erai posesiv, te uram pentru ca...ma ajutai mereu ,chiar si cand nu stiam ca o faci.. tot suspectam ca ti'ai bagat coada cand imi iesea ceva bine..., apoi te uram pentru ca tot timpul aveai puterea sa ma faci sa cred ca pot sa rezolv singura si ca nu aveai nici'un amestec...



De fapt te iubeam. Te iubeam asa cum nu iubesti un tata, un frate , un iubit, o ruda, un prieten, un strain, sau .. Te'am iubit la nebunie, la propiu, era ireal...unu la un miliard...Iubeam hotararea ta, determinarea ta, grija ta, zambetul tau, ironia ta, te iubeam cu totul ...asa cum ai fost pana in ultima clipa...



Mi'ai spus o data ca atunci cand ma voi simti singura sa vin si sa te iau de mana. Te intreb acum...Ce sa fac?! te mai pot lua de mana?!ma mai pot simti eu in siguranta acum?! ma mai pot purta eu ca un copil acum?!...mai pot plange eu acum?!... nu.. nu mai esti sa imi spui ca e ok sa fac orice , atata timp cat simt ceea ce fac...iti pasa(la trecut).. si asta am simtit tot timpul. Acum cui ii pasa?...



... oftez, imi sterg lacrimile, zambesc... am o speranta... am vazut o stea cazatoare...mi'am pus o dorinta...dar ea nu s'a implinit.. probabil pentru ca dorinta era prea evidenta... o stia toata lumea si asta i'a sters magia...probabil am irosit o stea pe o dorinta seaca...probabil alta nu mai primesc...probabil cineva ma condamna...probabil... nu stiu...



De parca suferinta nu era de ajuns acum incolteste alt gand...oare esti dezamagit? oare esti suparat?...oare...oare ma mai sti?...



Si o spun din nou. Cel mai greu e sa imi iau ramas bun de la tine in fiecare zi. Sa iti simt lipsa atunci cand ies afara, sa vad ca nu esti la porcariile alea de reuniuni ale familiei.. la evenimente importante...



Ce inseamna "prea departe"?!...pentru ca ceea ce simt eu acum ca e intre noi .. pare o definitie destul de buna...acum cred ca inteleg ce inseamna"traieste clipa"... da! trebuia sa traiesc clipele cand erai acolo pentru ca .. naiba sa asteptat sa dispari asa. Acum inteleg multe..."prea departe","imposibil","irecuperabil","traieste clipa","de neinlocuit","teama","goliciune"...



Zambesc la gandul ca intr'o zi te vei intoarce acasa si iti voi vedea zambetul ala in coltul gurii, sa iti vad mainile mari, sa ma adancesc in bratele tale si sa iti simt parfumul in fiecare milimetru al plamanilor mei...sa ma inec cu el , sa razi de mine, sa'mi spui sa mai las si pentru mai tarziu...Oftez din nou...realizez ca "mai tarziu" nu mai exista acum...


...Ipotetic pe naiba....



....o spun din nou....



Cel mai greu imi e sa imi iau ramas bun in fiecare zi!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu